Canal+ Cyfrowy: czas na kanał typu dom i ogród
We wrześniu spółka Canal+Cyfrowy uruchomi zapowiadany kanał tematyczny typu dom i ogród. Będzie on nosić nazwę Domo.tv. Nowa stacja poruszać będzie tematy związane z budowaniem, remontowaniem, aranżacją wnętrz, designem i architekturą, a także projektowaniem i pielęgnowaniem zieleni.
Na antenie Domo.tv oprócz serii poradnikowych gościć będą filmy dokumentalne, programy rozrywkowe i serie reality oraz filmy fabularne. Stacja realizować będzie też własne produkcje we współpracy z ekspertami rynku budowlanego i dekoracyjnego.
- W Polsce, gdzie zima trwa co najmniej pół roku, ludzie spędzają większość czasu w domu, dlatego też wszystko, co jest z nim związane, staje się bardzo istotnym elementem życia podkreśla Małgorzata Seck, która została dyrektor zarządzającą Domo.tv. Stanowisko brand managera stacji objęła Joanna Albin, a PR-em zajmuje się Anna Pietraszek-Milewicz z agencja Pi-aR+.
Grupa docelową Domo.tv będą kobiety i mężczyźni powyżej 25. roku życia poszukujący inspiracji dla domu i ogrodu, osoby, które cenią piękno otoczenia i funkcjonalność przestrzeni.
Kanał będzie nadawany początkowo w od 7.00 do 1.00 w nocy, docelowo planowana jest emisja całodobowa. W momencie startu stacja będzie dostępna w pakiecie podstawowym platformy Cyfra+ w pakiecie podstawowym i w sieciach kablowych.
Domo.tv współpracuje z agencją brandingową Mamastudio, która jest autorem nazwy i logotypu kanału oraz będzie odpowiedzialna za branding i kampanię reklamową wprowadzającą stację na rynek. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG Media Planning, zaś sprzedażą czasu reklamowego Domo.tv zajmie się dom sprzedaży ATMedia, obsługujący również pozostałe kanały spółki.
Dołącz do dyskusji: Canal+ Cyfrowy: czas na kanał typu dom i ogród