SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Canal+ Polska zapowiada zmiany dotyczące klientów

Klienci Canal+ w Polsce otrzymują wiadomość e-mail o nowej polityce prywatności tego dostawcy usług płatnej telewizji. Wprowadzone zostaną nowe cele przetwarzania danych osobowych. Firma zapowiada też nowe kategorie odbiorców tych informacji. Odnosi się do transferu danych do państw trzecich i powiadomień push.

Nowe zasady mają zacząć obowiązywać od 24 kwietnia. Canal+ zachęca do odwiedzenia swojej strony o polityce prywatności. W części dotyczącej abonentów można przeczytać, że Canal+ gromadzi dane w celu: marketingu produktów lub usług własnych, w tym spersonalizowanych na podstawie profilu klienta, ustalenia, obrony, dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń, prowadzenia analiz, w tym: biznesowych, statystycznych oraz jakości technicznej świadczonych usług i sprzętu, zapobiegania, wykrywania i eliminowania nadużyć, weryfikacji klienta i celów archiwizacyjnych, zapewnienie rozliczalności (tj. wykazania spełnienia przez administratora obowiązków wynikających z przepisów prawa).

Zobacz także: Canal+ Polska rozsyła ważne ostrzeżenie dla klientów

Canal+ nadmienia, że przetwarza dane do analiz preferencji lub zainteresowań klienta, analiz oglądalności lub rozwoju świadczonych usług. Firma sięga po dane z urządzeń, którymi klient posługuje się podczas korzystania z usług audiowizualnych (np. z dekodera, urządzeń mobilnych lub innych). Dzięki temu może dostosować świadczone usługi do indywidualnych zainteresowań klienta lub zaproponować spersonalizowaną ofertę programową.

Kto korzysta z danych przechowywanych przez Canal+?

Canal+ podaje też aktualną listę podmiotów, które mogą przetwarzać posiadane przez niego dane. Są to: agenci handlowi (np. sieć sprzedaży), call center, przedsiębiorcy telekomunikacyjni, firmy windykacyjne, nabywcy wierzytelności, banki, operatorzy pocztowi, firmy kurierskie, przewoźnicy, firmy drukujące korespondencję lub obsługujące korespondencję otrzymywaną od klientów, biura informacji gospodarczej, firmy archiwizujące dokumenty, firmy zajmujące się badaniami opinii klientów, partnerzy świadczący usługi techniczne (np. rozwijanie i utrzymywanie systemów informatycznych i serwisów internetowych) i agencje marketingowe.

Podobne dane są zbierane w przypadku serwisu streamingowego Canal+ online. - Przekazywanie spersonalizowanych rekomendacji dotyczących oferowanych w serwisie Canal+ online treści na podstawie analizy sposobu korzystania z serwisu Canal+ online i utworzonego profilu (w tym celu będziemy gromadzić w szczególności dane na temat posiadanej oferty, okresu korzystania z serwisu Canal+ online, rodzaju urządzeń, na których korzystasz z usług, formy dostępu do Internetu, płatności, historii zakupów, kontaktów z administratorem, a także oglądalności zarówno pod względem czasu, jak i rodzaju wybieranych treści) - wymienia  rodzaje przechowywanych danych Canal+.

Zobacz także: Rusza Akademia Canal+. Centrum odbiorcze całej grupy w Polsce

Nowe zasady obejmują też powiadomienia generowane przez aplikację. - Twoje dane osobowe są przetwarzane przez administratora w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), w celu analizy lub prognozy Twoich preferencji i zainteresowań. Może to wywoływać wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływać na Twoją sytuację poprzez możliwość przedstawienia spersonalizowanych i atrakcyjnych pakietów usług oraz rabatów przez e-mail lub powiadomienia push. Czynności te wykonujemy na podstawie Twojej wyraźnej zgody - wyjaśnia Canal+.

Canal+ zapewnia, że przekazuje dane do Groupe Canal+ umożliwiające weryfikację wykupionego pakietu. Francuska Groupe Canal+ opowiada za autoryzację. Ona też stoi za algorytmem służącym personalizacji rekomendacji. Dostawcą treści jest z kolei Canal+. Oba podmioty są odpowiedzialne za obsługę techniczną serwisu. Canal+ Polska przekazuje z kolei Groupe Canal+ dane umożliwiające dostarczanie analiz statystycznych oraz globalnych analiz oglądalności.

- Nie zamierzamy przekazywać danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG obejmuje kraje Unii Europejskiej oraz Norwegię, Islandię i Lichtenstein). Niemniej jednak, jeśli pojawi się taka konieczność, zastosujemy przepisy RODO i zapewnimy odpowiedni stopień ochrony danych osobowych w trakcie ich transferu - deklaruje Canal+ Polska.

W zeszłym roku Grupa Canal+ zwiększyła liczbę abonentów i subskrybentów o 900 tys. Tym samym baza klientów firmy wzrosła do 26,4 mln. 

Dołącz do dyskusji: Canal+ Polska zapowiada zmiany dotyczące klientów

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
K.
lepiej by obniżyli ceny ab.
odpowiedź
User
Aha
Piękny clickbait i „news” o niczym, gratulacje redakcjo!
odpowiedź
User
Aha
Piękny clickbait i „news” o niczym, gratulacje redakcjo!
odpowiedź