Bydgoskie CH Rondo z nową identyfikacją wizualną
Centrum Handlowe Rondo w Bydgoszczy zyskało nowe logo oraz nową stronę internetową, za których projekt odpowiada londyńskie studio And.
W nowym logotypie Centrum Handlowego Rondo użytych jest osiem kolorów, które mają komunikować pozytywny i przyjazny charakter miejsca. Wyróżniają się one na tle cegły, metalu i szkła, użytych do przebudowy wnętrza centrum.
Do kolorystyki nowego logotypu CH Rondo nawiązuje szata graficzna nowej strony internetowej chrondo.pl. Witryna została zaprojektowana w technologii Responsive Web Design, co oznacza, że dopasowuje się do wielkości ekranu urządzenia, z którego użytkownik korzysta.
Za nową identyfikację wizualną Centrum Handlowego Rondo odpowiadało londyńskie studio brandingowe And, specjalizujące się w projektach dla centrów handlowych.
Dołącz do dyskusji: Bydgoskie CH Rondo z nową identyfikacją wizualną