Business Insider znów przed Money.pl, Next Gazeta.pl i Infor.pl z dużymi wzrostami
Na pozycję lidera wśród platform biznesowo-prawnych wrócił Business Insider Polska, wyprzedzając Money.pl. Mocno zmalała odwiedzalność sekcji o2.pl i Fakt.pl o gospodarce i prawie, natomiast duże wzrosty osiągnęły analogiczny dział Gazeta.pl i Infor.pl.
Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) w sierpniu br. odwiedziło 9,57 mln internautów, zapewniając 32,25 proc. zasięgu. Każdy spędził tam przeciętnie 12 minut i 2 sekundy - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) przyciągnęło natomiast 9,43 mln użytkowników (co dało 31,8 proc. zasięgu), każdego średnio na 13 minut i 17 sekund. Ponad 10 minut przeciętnego czasu korzystania zanotował jeszcze Bankier.pl (Bonnier Business Polska) - 3,24 mln internautów spędziło tam średnio po 12 minut i 6 sekund.
Dział biznesowo-prawny o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 7,45 mln internautów (25,11 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie 4 minuty i 32 sekundy. Na Gazeta.pl (Agora) analogiczna sekcja, działająca pod marką Next Gazeta.pl, zanotowała 4,67 mln użytkowników, 15,74 proc. zasięgu oraz 5 minut i 10 sekund średniego czasu korzystania, a Infor.pl - 4,45 mln odwiedzających, 14,99 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 23 sekundy średniego czasu.
Kolejne cztery witryny miały poniżej 4 mln internautów. Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) sekcja o biznesie i prawie zanotowała 3,98 mln użytkowników, 13,41 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 18 sekund spędzonych przeciętnie przez odwiedzającego, na Spidersweb - 3,77 mln użytkowników, 12,73 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 56 sekund średniego czasu korzystania, na TVN24.pl - 3,45 mln użytkowników, 11,63 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 25 sekund średniego czasu korzystania, a na Interii (Grupa Polsat-Interia) - 3,44 mln internautów, 11,61 proc. zasięgu oraz 7 minut i 33 sekundy przeciętnego czasu.
W porównaniu z lipcem na Business Insider Polska ubyło 139,2 tys. użytkowników (1,4 proc.) i 2 sekundy średniego czasu korzystania (0,3 proc.). Money.pl zanotował większe spadki: o 518,9 tys. internautów (5,2 proc.) i 17 sekund spędzonych średnio przez odwiedzającego (2,1 proc.), przez co stracił pozycję lidera zasięgowego.
W sekcji o biznesie i prawie na o2.pl liczba internautów zmalała o 1,14 mln (czyli 13,3 proc.) przy minimalnym wzroście średniego czasu korzystania, a w analogicznym dziale Fakt.pl - o 807,7 tys. (16,9 proc.), ponadto przeciętny czas spędzony przez odwiedzającego zmalał o 54 sekundy (21,4 proc.). Bankier.pl zanotował spadek liczby użytkowników o 388,6 tys. (10,7 proc.), a sekcja biznesowo-prawna - o 6,3 tys. odwiedzających (0,2 proc.) i 22 sekundy średniego czasu korzystania (9,7 proc.).
Za to analogiczny dział Gazeta.pl zyskał 916,4 tys. użytkowników (24,4 proc.) i sekundę przeciętnego czasu korzystania (0,4 proc.), Infor.pl - 821,2 tys. internautów (22,6 proc.) i 13 sekund średniego czasu korzystania (5,2 proc.), a sekcja Spidersweb - 294,5 tys. użytkowników (8,5 proc.) i 30 sekund średniego czasu (14,5 proc.).
Natomiast sekcja biznesowo-prawna Interii zyskała 225,8 tys. internautów (7 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 37 sekund (7,5 proc.).
Dołącz do dyskusji: Business Insider znów przed Money.pl, Next Gazeta.pl i Infor.pl z dużymi wzrostami