SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Business Insider Polska uruchomił internetowy magazyn premium

Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) wystartował z nowym projektem - Business Insider Magazine, cyfrowym magazynem o charakterze premium. Będzie ukazywać się w ostatni weekend każdego miesiąca.

W pierwszym wydaniu redakcja Business Insidera przygotowała m.in. rozmowę z Tomaszem Bagińskim oraz materiał o planach Platige Image, firmy będącej producentem serialu "Wiedźmin".

Czytelnicy Business Insider Magazine będą mogli znaleźć w nim wywiady, analizy, opisy case studies, fragmenty książek, teksty autorów oraz specjalistów ze świata biznesu i nowych technologii. W magazynie znajdą się też tłumaczenia najciekawszych artykułów pochodzących z Business Insider Prime.

Każde wydanie będzie otwierać wywiad z cyklu „Leader of now” z inspirującą osobą, która będzie mogła pochwalić się osiągnięciami w dziedzinie innowacji oraz technologii, prowadzeniu biznesu czy działalnością z zakresu CSR.

Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska tłumaczy, że chce, być za pomocą magazynu „móc się oderwać od codziennej pogoni za newsem”. - Zatrzymać na chwilę dłużej. Pozwolić sobie samym, ale przede wszystkim naszym czytelnikom na spokojną i pełniejszą analizę najciekawszych zjawisk otaczającego nas świata biznesu i gospodarki. To w Magazynie mogą pojawić się nieoczywiste pytania i nadzwyczajne odpowiedzi. Ludzie i zjawiska, obserwowane przez naszych dziennikarzy pod niecodziennym kątem. Ukazane niejako na nowo z perspektywy dalekiej od tej, którą narzuca narracja everyday business - stwierdza.

Projekt równi się od portalu oprawą graficzną, która przypomina magazyn drukowany pod względem formuły i układu treści. Dostęp do niego jest darmowy.

Pierwszy numer Business Insider Magazine można znaleźć pod adresem: businessinsider.com.pl/bi-magazine.

W listopadzie br. Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 5,26 mln odwiedzających, 35,63 mln odsłon oraz 14 minut i 14 sekund średniego czasu korzystania, a sekcja Finanse na WP.pl miała 4,83 mln użytkowników, 31,85 mln odsłon oraz 9 minut i 34 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

Dołącz do dyskusji: Business Insider Polska uruchomił internetowy magazyn premium

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl