Burger King wraca z reklamą na Super Bowl po 12 latach (wideo)
Sieć Burger King pojawi się z reklamą przy transmisji turnieju Super Bowl w telewizji CBS. Marka, która wraca do reklamowania się przy tych rozgrywkach po 12 latach przerwy zaprezentowała teaser właściwego spotu.
Burger King nawiązał współpracę z aplikacją do dostarczania żywności DoorDash, aby klienci mogli zamówić "Tajemnicze pudełko", które muszą zachować do 3 lutego br. gdy transmitowane będzie Super Bowl. By wziąć udział w zabawie, klienci DoorDash muszą wpisać kod promocyjny „Mysterybox” we wszystkich zamówieniach o wartości 10 dolarów i więcej w restauracjach Burger King uczestniczących w akcji. Potem dostaną dalsze instrukcje, które zostaną przedstawione w trakcie emisji 45-sekundowej reklamy podczas Super Bowl.
W ramach kampanii DoorDash oferuje bezpłatną dostawę od Burger King od 24 stycznia do 4 lutego, czyli do dnia po Super Bowl.
Współpraca z firmą DoorDash pozwala Burger Kingowi dotrzeć do szerszej grupy klientów, którzy mogli dotychczas nie korzystać z dostaw do domu z restauracji, ponieważ konkuruje ona z McDonald's w dostarczaniu mobilnym.
Firma Burger King stara się angażować użytkowników mobilnych dzięki innowacyjnym kampaniom. W ub. miesiącu akcja "Whopper Detour" przyczyniła się do tego, że aplikację w niej udostępnioną pobrano ponad milion razy.
Dołącz do dyskusji: Burger King wraca z reklamą na Super Bowl po 12 latach (wideo)