SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Budżet Renault-Nissan w regionie EMEA dla OMD

Dom mediowy OMD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla grupy Renault-Nissan w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

OMD w finałowej rozgrywce przetargu na budżet, którego wartość wynosi 650 milionów funtów, pokonał dom mediowy Carat - informuje serwis Brand Republic. W regionie Europy budżet obejmuje zakup mediów w 24 krajach dla marki Nissan oraz w 30 krajach dla marki Renault.

Wcześniej z przetargu, którym z Paryża zarządzał Stephen Norman, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Renault, wyeliminowane zostały agencje MPG (należąca do Havas), Mediaedge:cia (WPP Group) oraz VivaKi (Publicis Groupe).

Do tej pory OMD odpowiadał za zakup powierzchni i czasu w mediach w regionie dla Nissana, podczas gdy Carat obsługiwał budżet medialny Renault.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Budżet Renault-Nissan w regionie EMEA dla OMD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl