Budżet Renault-Nissan w regionie EMEA dla OMD
Dom mediowy OMD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla grupy Renault-Nissan w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
OMD w finałowej rozgrywce przetargu na budżet, którego wartość wynosi 650 milionów funtów, pokonał dom mediowy Carat - informuje serwis Brand Republic. W regionie Europy budżet obejmuje zakup mediów w 24 krajach dla marki Nissan oraz w 30 krajach dla marki Renault.
Wcześniej z przetargu, którym z Paryża zarządzał Stephen Norman, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Renault, wyeliminowane zostały agencje MPG (należąca do Havas), Mediaedge:cia (WPP Group) oraz VivaKi (Publicis Groupe).
Do tej pory OMD odpowiadał za zakup powierzchni i czasu w mediach w regionie dla Nissana, podczas gdy Carat obsługiwał budżet medialny Renault.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Budżet Renault-Nissan w regionie EMEA dla OMD