Budżet reklamowy firmy Ericsson dla Lowe
Agencja reklamowa Lowe Worldwide wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu reklamowego firmy Ericsson.
Do tej pory szwedzką firmę telekomunikacyjną obsługiwała w tym zakresie agencja Ogilvy Worldwide, która została wyeliminowana w finałowej fazie przetargu. Na wcześniejszym etapie odpadły również Publicis i McCann Erickson.
Lowe będzie miała za zadanie skupić się przede wszystkim na rynkach wzrostu Ericssona - Chinach, Brazylii oraz Indiach. Jednak pieczę nad budżetem firmy będzie sprawować szwedzka agencja należąca do Lowe - Lowe Brindfors.
Opróćz mediów tradycyjnych, budżet reklamowy firmy Ericsson obejmuje również przestrzeń cyfrową, media społeczne oraz tzw. marketing doznań (experiential marketing).
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Budżet reklamowy firmy Ericsson dla Lowe