Budżet Knorra dla Lowe
Agencja Lowe Worldwide wygrała przetarg na obsługę sporej częściwartego 100 milionów funtów globalnego budżetu reklamowegonależącej do koncernu Unilever marki Knorr.
Lowe będzie odpowiedzialna za kampanie marki Knorr w Europie,Ameryce Łacińskiej, Azji Południowej i Południowo-Wschodniej oraz wChinach. Koordynacją działań zajmie się tutaj londyński oddziałagencji - informuje serwis Brand Republic.
Wcześniej budżet ten obsługiwała agencja JWT, której pozostaniepraca przy innych markach Unilevear, takich jak Sunsilk, Lux,Radiant i Timotei.
Natomiast za budżet Knorra w Ameryce Północnej, Afryce, naBliskim Wschodzie, w Australii, Nowej Zelandii i Turcji nadalodpowiadać będzie agencja DDB.
Dla Lowe wygrana w przetargu na obsługę marki Knorr jestpozytywnym zakończeniem roku, po tym jak wcześniej straciła budżetymarek Innocent i Stella oraz zaledwie po dwóch latach musi ponowniewalczyć o obsługę kampanii sieci sklepów John Lewis.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Budżet Knorra dla Lowe