BTL/Point Group w walce z insektami
Zbliżające się lato to wzmożony czas aktywności komarów, kleszczy, muszek i innych insektów
Zbliżające się lato to wzmożony czas aktywności komarów, kleszczy, muszek i innych insektów. W skutecznej walce z nimi pomagają środki owadobójcze firmy S.C. Johnson, która wspólnie z agencją BLT/Point Group przygotowała kompleksową komunikację wsparcia sprzedaży trwającą trzy miesiące: od czerwca do sierpnia, i wspierającą całą kategorię środków.
Od 22 maja przez 12 weekendów we wszystkich punktach sieci Tesco i Hypernova specjalnie przeszkoleni promotorzy BTL/Point Group pełnią funkcję "Ekspertów". Ich zadaniem jest poznanie oczekiwań i problemów klientów z insektami oraz zarekomendowanie im odpowiednich środków owadobójczych spośród 27 różnych marek i ich wariantów. Oprócz rady "Eksperta" klienci dostają ulotki prezentujące wszystkie produkty, a także drobne prezenty.
Agencja BTL/Point Group w ramach kampanii przygotowała także projekt i koordynowała produkcję plakatów outdoorowych, ulotek i strojów dla promotorów. Cała komunikacja oparta jest na adekwatnym do sieci temacie przewodnim, czyli: "Ekspert poradzi" w Hypernova i "Ekspert da radę" w Tesco.
Dołącz do dyskusji: BTL/Point Group w walce z insektami