BTL / Point Group dla Adidas Urban Spice
W maju i czerwcu, w 12 największych aglomeracjach agencja BTL / Point Group prowadzi kampanię samplingową dla marki Adidas (Coty Polska)
W maju i czerwcu, w 12 największych aglomeracjach agencja BTL / Point Group prowadzi kampanię samplingową dla marki Adidas (Coty Polska). Akcja związana jest z wprowadzeniem na rynek nowego wariantu produktu - Urban Spice i jest częścią szerokiej komunikacji związanej z tym produktem. Produkt skierowany jest do młodych mężczyzn, mieszkających w dużych miastach: aktywnych, pełnych życia, uprawiających sport w mieście. W akcji rozdystrybuowanych zostanie około 500 tys. próbek żelu pod prysznic. Podczas samplingu promotorzy zwracają szczególną uwagę na walory produktu: pełną linię zapachową, ciekawy korzenny zapach i niską cenę energetyzującego żelu. Animacje prowadzone będą z uwzględnieniem uczelni sportowych, a także podczas sportowych aktywności na Juwenaliach - corocznym święcie studenckim i w czasie innych imprez o charakterze rekreacyjnym.
Agencja BTL / Point Group jest pierwszą w Polsce agencją marketing services specjalizującą się m.in. w bezpośredniej komunikacji z młodym targetem z uwzględnieniem wsparcia sprzedaży. To co wyróżnia agencje, to kilkuletnie doświadczenie, posiadana wiedza na temat postaw, tendencji, zachowań młodego konsumenta. Umożliwia to precyzyjne zaplanowanie strategii komunikacji i realizacji działań skierowany do tego odbiorcy. Agencja wchodzi w skład Platformy Mediowej Point Group, która wydaje m.in. Magazyn Dlaczego i prowadzi portal Korba.pl.
Dołącz do dyskusji: BTL / Point Group dla Adidas Urban Spice