SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BTL / Point Group dla Adidas Urban Spice

W maju i czerwcu, w 12 największych aglomeracjach agencja BTL / Point Group prowadzi kampanię samplingową dla marki Adidas (Coty Polska)

W maju i czerwcu, w 12 największych aglomeracjach agencja BTL / Point Group prowadzi kampanię samplingową dla marki Adidas (Coty Polska). Akcja związana jest z wprowadzeniem na rynek nowego wariantu produktu - Urban Spice i jest częścią szerokiej komunikacji związanej z tym produktem. Produkt skierowany jest do młodych mężczyzn, mieszkających w dużych miastach: aktywnych, pełnych życia, uprawiających sport w mieście. W akcji rozdystrybuowanych zostanie około 500 tys. próbek żelu pod prysznic. Podczas samplingu promotorzy zwracają szczególną uwagę na walory produktu: pełną linię zapachową, ciekawy korzenny zapach i niską cenę energetyzującego żelu. Animacje prowadzone będą z uwzględnieniem uczelni sportowych, a także podczas sportowych aktywności na Juwenaliach - corocznym święcie studenckim i w czasie innych imprez o charakterze rekreacyjnym.

Agencja BTL / Point Group jest pierwszą w Polsce agencją marketing services specjalizującą się m.in. w bezpośredniej komunikacji z młodym targetem z uwzględnieniem wsparcia sprzedaży. To co wyróżnia agencje, to kilkuletnie doświadczenie, posiadana wiedza na temat postaw, tendencji, zachowań młodego konsumenta. Umożliwia to precyzyjne zaplanowanie strategii komunikacji i realizacji działań skierowany do tego odbiorcy. Agencja wchodzi w skład Platformy Mediowej Point Group, która wydaje m.in. Magazyn Dlaczego i prowadzi portal Korba.pl.

Dołącz do dyskusji: BTL / Point Group dla Adidas Urban Spice

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl