SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,23 mln widzów debiutu „BrzydUli” w TVN7, 14 proc. udziału w 16-49

Pokazany w poniedziałek wieczorem w Siódemce pierwszy odcinek reaktywowanej po 11 latach przerwy telenoweli „BrzydUla” oglądało średnio 1,23 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

Julia Kamińska na planie serialu „BrzydUla”; fot. TVNJulia Kamińska na planie serialu „BrzydUla”; fot. TVN

W poniedziałek, 5 października br. o godz. 20.00 Siódemka pokazała pierwszy odcinek reaktywowanej po 11 latach telenoweli „BrzydUla”. Średnia widownia emisji wyniosła 1,23 mln osób. Przełożyło się to na 8,59 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 14,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

„BrzydUlę” przedpremierowo oglądać można w ramach płatnej oferty player.pl. Pierwsze pięć odcinków zostało udostępnionych w piątek, 2 października o godz. 20.00. Z naszych ustaleń wynika, że „BrzydUla” to najchętniej oglądany tytuł w strefie płatnej Playera od początku miesiąca.

Kontynuacja „BrzydUli” to autorski projekt Telewizji TVN, który nawiązuje do pierwowzoru - kolumbijskiego formatu „Yo soy Betty, la fea”.

W tytułowej roli ponownie występuje Julia Kamińska. Do obsady powrócili m.in. Filip Bobek, Małgorzata Socha, Łukasz Garlicki, Maja Hirsch, Mariusz Zaniewski, Łukasz Simlat, Marek Włodarczyk, Dorota Pomykała, Krzysztof Czeczot, Dominika Kluźniak i Wacław Warchoł. W kontynuacji „BrzydUli” nie brakuje także nowych twarzy, m.in. Magdaleny Koleśnik, Karola Pochecia czy Marcina Rogacewicza. Widzowie zobaczą także Paulinę Kondrak, Nel Kaczmarek, Piotra Roguckiego i Rafała Mohra.

Produkcji „BrzydUli”, na zlecenie TVN, podjęła się firma FremantleMedia Polska, która w 2018 roku nabyła od RCN prawa do kontynuacji serialu, będącego rodzimą adaptacją kolumbijskiej telenoweli „Yo Soy Betty, La Fea”. Polska ekipa jako jedyna zdecydowała się na kontynuację przygód „BrzydUli” po latach. Za oryginalny pomysł odpowiada Jaska Studio.

Producentami „BrzydUli” ze strony TVN są Karolina Izert („Singielka”, „Pod powierzchnią”) oraz Monika Gosk („Taniec z gwiazdami”, „Kuchenne rewolucje”), a producentem wykonawczym - Grażyna Kozłowska („Na Wspólnej”) i FremantleMedia Polska. Scenariusz stworzył Piotr Jasek („Singielka”, „Web Therapy”, „1800 gramów”).

Telewizyjna Siódemka „BrzydUlę” pokazywać będzie w dni powszednie o godz. 20.00, począwszy od 5 października. Reaktywowany serial prapremierowo będzie można oglądać w player.pl, powtórki będzie nadawać także TVN.

Kolejne premierowe odcinki reaktywowanej po 11 latach „BrzydUli” można oglądać w Siódemce w dni powszednie o godz. 20.00. W związku z wprowadzeniem do ramówki telenoweli emisja „Hotelu Paradise” (drugi sezon programu wystartował 31 sierpnia) i „Kto odmówi pannie młodej?” (nowa produkcja wystartuje 18 września) została przesunięta z 20.00 na 20.30.

Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 3,21 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,23 mln widzów debiutu „BrzydUli” w TVN7, 14 proc. udziału w 16-49

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
J
Bardzo dobry wynik, biorąc pod uwagę emisję w tvn7 oraz fakt, że najwięksi fani obejrzeli już pewnie kilka dni temu na playerze
odpowiedź
User
kkk
szmira totalna jak caly TVn
odpowiedź
User
kkk
szmira totalna jak caly TVn
odpowiedź