SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Broker FM wprowadza wakacyjną ofertę reklamową

Broker FM (właściciel m.in. radia RMF FM i RMF Classic) wprowadza wakacyjne bonusy reklamowe dla domów mediowych. Bezpłatne emisje obejmują od 10 do 20 proc. zasadniczych mediaplanów.

W ramach wakacyjnej oferty reklamowej wprowadzonej przez Broker FM domy mediowe otrzymują bonusowe emisje o wartości 10 proc. zasadniczych mediaplanów na lipiec i sierpień. Ci reklamodawcy, którzy w wakacje wydadzą na reklamy w stacjach radiowych Broker FM ponad 70 proc. budżetu z maja i czerwca, otrzymają dodatkowy 10-procentowy bonus, a ci którzy przeznaczą na to więcej niż 90 proc. wydatków z ostatnich dwóch miesięcy - 20-procentowy bonus.

O czasie dodatkowych emisji reklam decyduje Broker FM.

Dołącz do dyskusji: Broker FM wprowadza wakacyjną ofertę reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl