SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Broker FM modyfikuje strukturę działu reklamy

Z początkiem nowego roku dział reklamy Broker FM, zarządzany przez dyrektora generalnego sprzedaży Jarosława Hendzla, składać się będzie z czterech działów.

W nowej strukturze dział reklamy składać się będzie z: działu sprzedaży agencyjnej, zarządzanego przez Dariusza Woźniaka, odpowiedzialnego za współpracę z agencjami i domami mediowymi; działu sprzedaży bezpośredniej, zarządzanego przez Ewę Tenczyńską, odpowiedzialną za współpracę z klientami bezpośrednimi, działu sponsoringu i akcji specjalnych, zarządzanego przez Annę Machnicką, działu marketingu i wsparcia sprzedaży zarządzanego przez Pawła Sobczyńskiego, odpowiedzialnego za koordynację działań marketingowych, analizy i traffic.

Dział reklamy Broker FM, odpowiada za sprzedaż czasu antenowego wszystkich stacji wchodzących w skład Grupy (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Miastomuzyki.pl).

Dołącz do dyskusji: Broker FM modyfikuje strukturę działu reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl