Broker At Media obecny na Węgrzech
Od stycznia tego roku dom sprzedaży reklam w kanałach tematycznych At Media jest obecny na rynku węgierskim. Tamtejszy oddział At Media powstał z połączenia struktur biur sprzedaży RMB Węgry oraz Chello Central Europe i reprezentuje 16 kanałów tematycznych.
W ofercie spółki są takie stacje jak: Spectrum, Tv Paprika, Filmmúzeum oraz Deko należące do Chello Central Europe, kanały Zone Romantica, Zone Reality i Zone Club z portfolio Chello Zone, Hallmark i Movies 24 z portfolio NBC Universal Channels, MTV Węgry, Viva oraz Comedy Central z portfolio MTV Networks Węgry, oraz stacje Sport 1, Sport 2 oraz Minimax i Disney Channel. Wszystkie kanały reprezentowane przez At Media Węgry są obecne w monitoringu programowo-reklamowym AGB Standard.
Jak podkreśla Csaba Lukács, dyrektor zarządzający At Media Węgry, broker jest już jednym z trzech największych – pod względem udziału w rynku – biur sprzedaży na rynku węgierskim.
W przeszłości przez 10 lat Lukács był dyrektorem zarządzającym, a ostatnio także właścicielem biura sprzedaży RMB. Dyrektorem handlowym At Media Węgry został Peter Janosi, który ostatnio pracował w grupie wydawniczej Sonoma na stanowisku dyrektora sprzedaży. W skład zespołu zarządzającego At Media wchodzi także Zoltán Andrejszky jako dyrektor sprzedaży, a od lutego 2010 roku do At Media Węgry dołączył również Péter Faludi jako dyrektor ds. strategii i marketingu (poprzednio pracował jako szef zespołu sprzedaży w stacji TV2).
Węgry to drugi kraj poza Polską, w którym działa At Media. Od 2008 roku spółka zajmuje się sprzedażą czasu reklamowego w Czechach, gdzie reprezentuje 22 kanały tematyczne. Strategia brokera zakłada poszerzenie działalności o kolejne kraje europejskie.
Dołącz do dyskusji: Broker At Media obecny na Węgrzech