BRE Bank wybrał agencję "Czteryczwarte"
Na podstawie konkursu ofert agencja reklamowa "Czteryczwarte" została wybrana do obsługi reklamowej BRE Banku. Konkurs dotyczył opracowania akcydensów oraz materiałów BTL.
Zadaniem Agencji było tworzenie filozofii prezentacji oferty BRE Banku, w tym systemu identyfikacji wizualnej, która będzie prezentowała BRE Bank w akcydensach i materiałach BTL dla klientów korporacyjnych oraz klientów Private Banking.
"Zależało nam na tym, żeby odwołać się do tradycji BRE Banku i podkreślić jego wyjątkowe wartości związane z obsługą prestiżowych klientów, ale jednocześnie chcieliśmy pokazać coś nowego, co wpływałoby na odświeżenie jego wizerunku" - powiedział Michał Kwiatkowski, Project Director w "Czteryczwarte".
"Materiały dla klientów korporacyjnych zawierają nową misję, w myśl której BRE Bank ma stać się najlepszą instytucją finansową dla wymagających Klientów korporacyjnych, zarówno z punktu widzenia Klientów, inwestorów i otoczenia, a także pracowników Banku.
Zależało nam, aby projekty były atrakcyjne wizualnie i przyciągały uwagę. Klienci sygnalizowali, że dotychczasowa korespondencja z banku była standardowa. Mam nadzieję, że poprzez umiejscowienie na nowych materiałach wartości wyróżniających BRE Bank na tle konkurencji, zachęcą one Klientów do bliższego zapoznania się z ofertą całej Grupy BRE Banku. Przeprowadziliśmy badania wśród Klientów, które pokazały, że nowy element graficzny (wariacja logo BRE Banku), jest oceniany jako atrakcyjny ze względu na wrażenie trójwymiarowości. Kojarzy się z kulą ziemską, sugerując szeroką ofertę i stabilność banku oraz międzynarodową skalę działania. Dodaje także dynamizmu - utożsamiając bank z rozmachem, szybkością działania i innowacyjnością." - dodaje Szymon Midera - Wicedyrektor Departamentu Marketingu BRE Banku.
W efekcie powstała linia, która w nowatorski sposób prezentuje BRE Bank. Główne wartości komunikowane w materiałach to:
- najlepsza instytucja finansowa dla wymagających klientów korporacyjnych,
- najlepszy bank z punktu widzenia inwestorów i otoczenia biznesowego
- Bank posiadający najlepszych doradców,
- partnerstwo i najwyższy poziom doradztwa w relacjach z klientami jako wyróżnik przewagi konkurencyjnej
- innowacyjne rozwiązania bankowości korporacyjnej tworzące maksymalną wartość dodaną dla docelowej grupy klientów.
- wyrafinowane rozwiązania na rynkach finansowych, produkty "szyte na miarę".
- stosowanie unikalnych rozwiązań i najbardziej nowoczesnych technologii w dziedzinie bankowości,
- Bank, świadomy swojej odpowiedzialności społecznej wynikającej z pozycji rynkowej, wysokiej renomy i reputacji.
Po wygraniu konkursu agencja reklamowa "Czteryczwarte" zajęła się opracowaniem szeregu materiałów reklamowych, a także księgi znaku.
Dołącz do dyskusji: BRE Bank wybrał agencję "Czteryczwarte"