„Bravo” z największym spadkiem wśród pism młodzieżowych
W styczniu 2013 roku prawie wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem dwutygodnik „Bravo”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Twist”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2013 roku wyniosła 129 332 egz. W porównaniu do stycznia 2012 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu wynoszący 23,46 proc.
Drugie miejsce należało do miesięcznika „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie sprzedał się w liczbie 76 047 egz., notując spadek o 21,87 proc.
Z kolei na ostatnie miejsce podium z pozycji czwartej awansował również wydawany przez Wydawnictwo Bauer „Fun Club”, którego sprzedaż ogółem w styczniu 2013 roku wzrosła o 6,03 proc. do poziomu 66 937 egz. Był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | styczeń | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 129332 | 168972 |
Bravo Girl | 76047 | 97329 |
Fun Club | 66937 | 63129 |
Twist | 61109 | 69697 |
W styczniu 2013 roku w porównaniu do grudnia 2012 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 29,05 proc.) pochwalić się mogło „Bravo Girl”. Z kolei jedyny spadek zanotował dwutygodnik „Bravo” - wyniósł on 20,33 proc.
Wirtualnemedia.pl | miesiąc | |
ZKDP | styczeń 2013 | grudzień 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 129332 | 162342 |
Bravo Girl | 76047 | 58930 |
Fun Club | 66937 | 55704 |
Twist | 61109 | 59614 |
Dołącz do dyskusji: „Bravo” z największym spadkiem wśród pism młodzieżowych