„Bravo” liderem pism młodzieżowych w I kwartale, tylko „Fun Club” na plusie
W I kwartale 2014 roku pozycja lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych należała niezmiennie do dwutygodnika „Bravo”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Fun Club”, z kolei najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2014 roku wyniosła 119 063 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 17,68 proc.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
http://www.wirtualnemedia.pl/jedynki
Na drugie miejsce z trzeciego awansował magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 4,95 proc. do poziomu 68 622 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Z kolei na ostatnią lokatę podium spadł, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku najbardziej w zestawieniu, bowiem o 19,13 proc. do 58 005 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się o 18,68 proc. i wyniosła 50 440 egz.
ZKDP | I kwartał | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Bravo | 182 525 | 119 063 | 119 063 | 220 679 | 144 628 | 144 628 |
Fun Club | 106 613 | 68 622 | 68 622 | 109 936 | 65 388 | 65 388 |
Bravo Girl | 99 915 | 58 005 | 58 005 | 114 917 | 71 724 | 71 724 |
Twist | 99 911 | 50 440 | 50 440 | 113 298 | 62 024 | 62 024 |
W marcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem magazynu „Bravo” w porównaniu do marca 2013 roku zmniejszyła się o 24,04 proc. do 113 463 egz. Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Fun Club” (67 633 egz.; spadek o 0,68 proc.). Z kolei na trzecią lokatę spadł „Twist” (52 522 egz.; - 25,73 proc. - największy w rankingu).
ZKDP | marzec | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Bravo | 179 967 | 113 463 | 113 463 | 220 008 | 149 371 | 149 371 |
Fun Club | 109 964 | 67 633 | 67 633 | 109 934 | 68 094 | 68 094 |
Twist | 99 801 | 52 522 | 52 522 | 109 954 | 70 716 | 70 716 |
Bravo Girl | 99 864 | 46 808 | 46 808 | 114 933 | 59 565 | 59 565 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Bravo” liderem pism młodzieżowych w I kwartale, tylko „Fun Club” na plusie