SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Braun w natarciu

Kampanię reklamową Brauna wspiera swoim wizerunkiem niemiecka topmodelka Heidi Klum

Od połowy kwietnia trwają działania mediowe wspierające wprowadzenie na rynek polski nowej linii depilatorów marki Braun - Silk-epil SoftPerfection. Kampanię wspiera swoim wizerunkiem niemiecka topmodelka Heidi Klum.

I faza kampanii obejmuje advertoriale w magazynach kobiecych, m.in. Cosmopolitan, Elle, Oliwia, Zwierciadło, Uroda, Pani. Kolejnym etapem są trwające od początku maja działania w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP, TVN i TVN7 oraz Polsat oraz w muzycznej stacji niszowej MTV.

Dodatkowym elementem prowadzonych działań jest kampania w internecie. Kampania opiera się na emisji toplayerów na najpopularniejszych witrynach odwiedzanych przez grupę docelową. Rozwinięciem działań online będzie sponsoring serwisu gala.onet.pl. Kampania dodatkowo wspierana jest e-mailingiem HTML oraz wyselekcjonowanymi słowami kluczowymi w najpopularniejszych wyszukiwarkach.

Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego specjalistyczny dział zajmujacy się komunikacją one-to-one - mOne.

Dołącz do dyskusji: Braun w natarciu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl