SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Braun po raz pierwszy w internecie

Do końca grudnia 2003 potrwa świąteczna kampania Gillette promująca produkty marki Braun

W swojej kampanii, po raz pierwszy w Polsce, Gillette wykorzysta również internet.

Trzonem kampanii online jest sponsoring serwisu świątecznego portalu Onet.pl. Serwis ten został całkowicie dostosowany do kolorystyki Klienta. Oprócz typowej dla serwisów światecznych tematyki zawiera wiele elementów zachęcających internautów do interreakcji z marka Braun:

  • świąteczny konkurs, gdzie z nagrodami są produktuy Braun
  • aplikację umożliwiająca zamówienie katalogu prezentów Braun
  • poradnik dla szukających świątecznych prezentów, oczywiście wśród produltów Braun

    W ramach kampanii w interncie przewidziano również emisję toplayera, wysyłkę e-mailingu oraz wspracie w postaci słów kluczowych w wyszukiwarkach.

    Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego wyodrębniony dział reklamy cyfrowej - m digital.
  • Dołącz do dyskusji: Braun po raz pierwszy w internecie

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl