Branża gier wideo radzi sobie z kryzysem
W III kwartale bieżącego roku sprzedaż gier wideo zmniejszyła się wJaponii o 21 procent, ale zanotowała solidny wzrost w USA iWielkiej Brytanii.
Z raportu o nazwie 'Top Global Markets Report' przygotowanegowspólnie przez firmy NPD Group, GfK Chart-Track i Enterbrainwynika, że na Wyspach rynek gier wideo zanotował między lipcem awrześniem wzrost o 15 procent, a za oceanem o 8 procent - informujeserwis Ars Technica.
Natomiast biorąc pod uwagę łącznie te trzy największe światowerynki, w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego wzrostbył zaledwie 1-procentowy.
Najpopularniejszą grą w III kwartale okazała się 'Madden NFL09', która sprzedała się w liczbie 2.994.000 egzemplarzy. Następnew kolejności były: 'Wii Fit' (2.089.000), 'Star Wars: The ForceUnleashed' (1.738.000), 'Pokemon Platinum' (1.482.000) oraz 'MarioKart Wii' (1.468.000).
Dołącz do dyskusji: Branża gier wideo radzi sobie z kryzysem