Bogusław Wołoszański w kampanii BPH
'Bankomaty wszystkich banków zjednoczone!' - kampanię informującą o tym fakcie możemy oglądać od początku września.
Trwa nowa kampania banku BPH z Bogusławem Wołoszańskim w roli głównej w której promowane jest konto Sezam Max - bezprowizyjne wypłaty pieniędzy ze wszystkich funkcjonujących w kraju bankomatów.
- Decydując się na współpracę z Bogusławem Wołoszańskim braliśmy pod uwagę nie tylko jego popularność, ale przede wszystkim wyjątkową wiarygodność, dokonania zawodowe i opinię specjalisty w przedstawianiu zawiłych procesów i faktów, które zmieniły bieg historii. Trafność wyboru najlepiej potwierdzają pozytywne opinie odbiorców - mówi Barbara Szołomicka, dyrektor departamentu marketingu Banku BPH.
Konstruując przebieg kampanii agencja Just poszukiwała optymalnego sposobu połączenia osobowości gwiazdy z niezwykle atrakcyjnym "sensacyjnym" charakterem produktu.
Jak mówi Jacek Jurek, prezes Just - wybrano rozwiązanie teaserowe, które pozwala wybrzmieć kluczowym w kampanii komunikatom. Pierwszemu, który informuje o tym, że bankomaty wszystkich banków zostały połączone, oraz drugiemu, że stało się to za sprawą Banku BPH, który teraz udostępnia je za darmo swoim klientom.
Pomysł kreatywny, który teraz oglądamy w mediach pojawił się w trakcie przetargu na wrześniową megakampanię. Ciekawych propozycji było kilka. Badania potwierdziły jednak, że cele strategiczne kampanii najlepiej realizuje przedstawiona przez Just propozycja wykorzystania postaci pana Wołoszańskiego jako celebrity kampanii - mówi Jacek Balcer, dyrektor zarządzający departamentu public relations Banku BPH.
Kampania toczy się w ogólnopolskiej telewizji oraz na billboardach i prasie. Wsparcie stanowią również materiały informacyjne w oddziałach. Media do kampanii zakupił MediaCom. Termin jej zakończenia przewidywany jest na koniec października.
Dołącz do dyskusji: Bogusław Wołoszański w kampanii BPH