SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bogna Kowalska na czele Agencji Muzycznej Polskiego Radia, Michał Narkiewicz-Jodko odchodzi

Były dyrektor radiowej Trójki Michał Narkiewicz-Jodko, nie szefuje już Agencji Muzycznej Polskiego Radia - informuje nadawca. Jego obowiązki w tym zakresie przejęła Bogna Kowalska, Narkiewicz-Jodko pozostaje jednak pracownikiem radia.

Michał Narkiewicz-Jodko, fot. Polskie Radio Michał Narkiewicz-Jodko, fot. Polskie Radio

Michał Narkiewicz-Jodko został dyrektorem Agencji Muzycznej Polskiego Radia w czerwcu 2020 roku (zastępując Bognę Kowalską), a dwa miesiące później powierzono mu obowiązki dyrektora i redaktora naczelnego Trójki. Zastąpił Kubę Strzyczkowskiego, który po odwołaniu z funkcji szefa Trójki pożegnał się z Polskim Radiem.

Wcześniej od grudnia 2016 roku, Narkiewicz-Jodko pracował w spółce Promotor United Entertainment (Grupa ZPR Media) jako dyrektor produkcji. Z branżą medialną związany jest zawodowo od ponad 20 lat.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W marcu br. Michał Narkiewicz-Jodko zrezygnował z funkcji dyrektora radiowej Trójki. Obowiązki szefa rozgłośni przejął Paweł Kwieciński. Teraz - jak informuje Polskie Radio - Narkiewicz-Jodko został też odwołany z funkcji dyrektora Agencji Muzycznej, a na to stanowisko wróciła Bogna Kowalska, która od chwili odwołania w 2020 roku pozostawała w strukturach Agencji Muzycznej jako kierowniczka działu nagrań i koncertów.

Agencja Muzyczna to wytwórnia muzyczna, która należy do Polskiego Radia, w strukturze spółki znajduje się w pionie handlowym, podobnie jak Agencja Reklamy i Agencja Promocji.

W ub.r. Polskie Radio osiągnęło wzrost przychodów o 9,45 proc. do 346,99 mln zł. Wpływy marketingowe skurczyły się o 33 proc., za to środki z abonamentu rtv i rekompensaty wzrosły o 27 proc., stanowiąc już 80,5 proc. budżetu nadawcy. Natomiast koszty zwiększyły się o 0,4 proc. do 326,6 mln zł.

Koszty realizacji misji publicznej w radiowej Jedynce w ub.r. wyniosły 72 mln zł, w Trójce - 45,8 mln zł, w Dwójce - 38,1 mln zł, a w Polskim Radiu 24 - 32,8 mln zł. W Trójce wyemitowano dużo mniej treści publicystycznych niż zakładała karta powinności.

Dołącz do dyskusji: Bogna Kowalska na czele Agencji Muzycznej Polskiego Radia, Michał Narkiewicz-Jodko odchodzi

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ewa bez adama
Boże święty, ten psuj Jodko gdzie teraz będzie błyszczał niekompetencją?
0 0
odpowiedź
User
Słuchacz
Rozwalił wraz z pudernica Trójkę i stracił ciepłą posadkę. Jakie to było do przewidzenia... Ale co kasy zarobił to jego. Niestety twarz ma się jedną, a nazwisko już sobie zdewaluował...
Wstyd panie jodko będzie się jeszcze za Panem długo ciągnął
0 0
odpowiedź
User
W
Powodzenia Michal! Bedzie dobrze!
0 0
odpowiedź