SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BNP Paribas Fortis reklamuje konto i kredyty

Trwają kampanie reklamowe konta oszczędnościowego oraz kredytu samochodowego i gotówkowego w BNP Paribas Fortis. Akcje zostały przygotowane przez Grupę Saatchi & Saatchi, Mediaedge:cia, Hypermedia Isobar i Sales & More.

Kampania konta oszczędnościowego w BNP Paribas Fortis przebiega pod hasłem „Dla tych, którzy lubią mieć więcej”. W ramach reklamowanej oferty oprocentowanie takiego rachunku, dla osób, które teraz go otworzą, przez rok wynosi 5,8 proc. Akcja obejmuje internet, outdoor (siatki wielkoformatowe w największych miastach) oraz oddziały banku (witryny, plakaty, i ulotki).



Kampania pod hasłem „Zrealizuj swój świąteczny plan” reklamuje kredyt gotówkowy w BNP Paribas Fortis. Przekaz zachęca odbiorców, aby wykorzystali okazję nadchodzących Świąt do zrobienia rodzinie większego prezentu w postaci nowego kominka czy zestawu hi-fi. Akcja obejmuje prasę, radio, internet oraz ulotki i plakaty w oddziałach banku.

Natomiast kampania kredytu samochodowego w BNP Paribas Fortis przebiega pod hasłem „Pomyśl cieplej o zimie”. Działania reklamowe są prowadzone w prasie, internecie oraz oddziałach banku (ulotki, plakaty i naklejki na samochody).

Kreację wszystkich kampanii przygotowała – w ramach swoich poszczególnych struktur – Grupa Saatchi & Saatchi, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy Mediaedge:cia, Hypermedia Isobar i Sales & More.

Dołącz do dyskusji: BNP Paribas Fortis reklamuje konto i kredyty

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BO
Jak dla mnie konto "więcej" oszczędniościowe w BNP Paribas Fortis to marketingowe oszustwo, więcej na moim blogu:

http://bankowe-okazje.blogspot.com/2011/02/antyokazja-konto-wiecej.html
odpowiedź
User
szth
zobacz sobie też tutaj:

http://kredyt-dla-firmy.blogspot.com
odpowiedź