“Blondynka” liderem rynku, ale TVP1 ma mniej widzów
Druga edycja serialu “Blondynka” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi 3,4 mln widzów. TVP1 w czasie nadawania serialu jest liderem rynku, ale ma mniejszą widownię niż rok temu w tym paśmie.
“Blondynka 2” nadawana jest w niedziele o 20.20 począwszy od 1 września br. Trzy jej pierwsze odcinki śledziło 3,43 mln osób, co dało Jedynce 21,58 proc. udziału w grupie 4+ i 14,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Dla porównania, nadawana w analogicznym okresie ub.r. w niedzielnym paśmie o 20.20 “Siła wyższa” miała więcej widzów, bo gromadziła 3,78 mln oglądających, a jej udział wynosił odpowiednio 23,40 proc. i 17,54 proc. (więcej na ten temat).
W czasie emisji „Blondynki” Jedynka jest liderem rynku telewizyjnym w grupie wszystkich widzów. Drugie miejsce zajmuje TVN, nadający wówczas “MasterChefa” i początek “Przepisu na życie”, notując udział na poziomie 15,59 proc. Dalej plasują się: Polsat (“Tylko muzyka”; 14,72 proc.) i TVP2 (“Wczasy z kabaretem”; 10,73 proc.).
W grupie komercyjnej TVP1 jest dopiero trzecia, za liderującym TVN i Polsatem.
|
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TVP1 - Blondynka |
3 426 486 |
21,58% |
14,53% |
TVN |
2 475 665 |
15,59% |
20,66% |
Polsat |
2 336 315 |
14,72% |
17,16% |
TVP2 |
1 703 637 |
10,73% |
9,43% |
>>> Nowy sezon "Blondynki" z Julią Pietruchą w TVP1 (fotogaleria)
“Blondynka 2” to kontynuacja opowieści o losach atrakcyjnej pani weterynarz - dr Sylwii Kubus (Julia Pietrucha), która mieszka we wsi Majaki. To kobieta, która gotowa jest spieszyć wszystkim z pomocą, mimo że nie wszystko, co dzieje się w tej społeczności, jej odpowiada.
Dołącz do dyskusji: “Blondynka” liderem rynku, ale TVP1 ma mniej widzów