Blisko 200 tys. zł za reklamę przy meczu Polska-Chile. 125 tys. zł przy głównym wydaniu "Wiadomości"
Niespełna 200 tys. zł netto kosztuje 30-sek. reklama w TVP1, która zostanie wyemitowana w bloku przy transmisji piłkarskiego meczu towarzyskiego pomiędzy Polską a Chile. Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na listopad br.
190,8 tys. zł netto (bez rabatów i VAT, cena dla spotu 30-sek.) kosztuje spot przy transmisji ze spotkania towarzyskiego polskich piłkarzy z reprezentacją Chile, które odbędzie się 16 listopada br.
Na 125 tys. zł wyceniono z kolei reklamy przy głównym wydaniu "Wiadomości" w niedzielne wieczory. Stawka dla emisji w dni robocze wynosi 118,2 tys.zł.
Za spot przy prognozie pogody trzeba zapłacić 111,3 tys. zł w niedziele i 112,4 tys. zł w dni powszednie. Ceny reklam przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio 108 tys. zł i 91,5 tys. zł.
83,7 tys. zł zapłacą z kolei reklamodawcy za reklamę przy transmisji ze skoków narciarskich, które TVP1 będzie pokazywać w pierwszy weekend listopada.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością przy transmisji z rozgrywek w ramach piłkarskiej Ligi Mistrzów muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 80,4 tys. zł.
Wśród seriali emitowanych przez telewizyjną Jedynkę najdroższą reklamowo pozycją jest serial "Wojenne dziewczyny" - cena za reklamę przy nim wynosi 104,3 tys. zł.
Za spot przy "Ojcu Mateuszu" trzeba zapłacić 63,4 tys. zł, przy "Na sygnale" - 62,7 tys. zł, przy "Komisarzu Alexie" - 54,9 tys. zł.
Reklama przy programie "Rolnik szuka żona" kosztuje natomiast 90,4 tys. zł.
W TVP2 tradycyjnie najwięcej kosztują spoty pokazywane przy serialu "M jak miłość" - ich cena wynosi 108,5 tys. zł. Spot przy "Barwach szczęścia" kosztuje 79,1 tys. zł, a przy "Na dobre i na złe" - 72,2 tys. zł.
Stawka dla spotu emitowanego przy sobotnim, wieczornym show "The Voice of Poland" wynosi 81,7 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Blisko 200 tys. zł za reklamę przy meczu Polska-Chile. 125 tys. zł przy głównym wydaniu "Wiadomości"