SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Blik w nowej kampanii zachęca „Zachowaj zdrowy dystans"

Pod hasłem „Zachowaj zdrowy dystans” system płatności mobilnych Blik promuje inicjatywę #shopsharing, czyli robienie zakupów przez jedną osobę dla znajomych oraz sąsiadów i rozliczanie się za zakupy bezgotówkowo - za pomocą usługi przelew na numer telefonu.

Nowa kampania Blika zwraca także uwagę na bezgotówkową formę płatności, która jest obecnie bezpieczniejsza i wręcz zalecana przez specjalistów. Rozliczanie wspólnych zakupów w myśl idei #shopsharing zachęca do zastąpienia gotówki bezpiecznym przelewem na numer telefonu BLIK. Usługa dostępna jest w większości banków, bez żadnych opłat.

Pieniądze do odbiorcy trafiają natychmiast przez 7 dni w tygodniu, z konta na konto pomiędzy bankami i co ważne bez konieczności znajomości numeru konta bankowego. Wystarczy aplikacja mobilna banku udostępniającego usługę przelew na telefon Blik.

MC Silk zachęca do shopsharingu

Kampania prowadzona jest w internecie. Głównym nośnikiem komunikatu jest spot wideo z udziałem MC Silka, znanego już z poprzednich reklam Blika. Komunikację wspierają formaty display oraz dedykowane landing page.

Kampania została przygotowana w całości zdalnie. Za pomysł komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, produkcją zajęła się firma produkcyjna Media Ready – obydwie należące do Group One. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Spark Foundry (Publicis Media).

Dołącz do dyskusji: Blik w nowej kampanii zachęca „Zachowaj zdrowy dystans"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl