W placówkach Poczty Polskiej można płacić smartfonem
Poczta Polska wdrożyła dla swoich klientów opcję płatności za pomocą telefonu przy użyciu systemu płatności Blik. Każdy posiadacz smartfona z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją Blik może teraz zapłacić za towary i usługi zakupione w pocztowej placówce.
Poczta Polska rozpoczęła wdrożenie w ponad 4600 placówkach sieci własnej możliwości płatności z wykorzystaniem bankowej aplikacji z funkcją Blik za towary i usługi zakupione w placówkach pocztowych z końcem lutego br. Nowa opcja płatności była wdrażana sukcesywnie, a teraz jest już dostępna we wszystkich placówkach wyposażonych w terminale POS.
Do skorzystania z oferty handlowej placówek pocztowych wystarczy posiadanie dowolnego modelu smartfona z aplikacją mobilną swojego banku z funkcją Blik. Dzięki niej można dokonać płatności bez posiadania przy sobie gotówki, czy karty płatniczej.
W celu realizacji płatności klient powinien poinformować sprzedawcę, że chce zapłacić za pomocą Blika, odczytać kod w aplikacji swojego banku i wprowadzić go na terminalu, a następnie zatwierdzić płatność w aplikacji mobilnej w swoim telefonie.
– Płatność za pomocą BLIK-a to kolejne wprowadzone w krótkim czasie udogodnienie, jakie oferujemy klientom naszych placówek. Klienci Poczty Polskiej mogą bez żadnych limitów kwotowych i dodatkowych kosztów zapłacić za usługi pocztowe, handlowe i finansowe (opłaty za rachunki np. za gaz, prąd, opłaty podatkowe). Dla nas to możliwość zapewnienia szybkiej i sprawnej obsługi, a dla klientów wygoda w formie wyboru sposobu płatności – mówi Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej.
Powszechny system płatności mobilnych BLIK to projekt spółki PSP, której udziałowcami jest sześć polskich banków. BLIK-a w swoich aplikacjach bankowych aktywowało już prawie 3,5 mln osób. Od momentu uruchomienia systemu dokonano nim ponad 10 mln transakcji.
Dołącz do dyskusji: W placówkach Poczty Polskiej można płacić smartfonem