Starcom w przetargu broni obsługi mediowej Black Red White
W przetargu na obsługę mediową Black Red White bierze udział pięć agencji: Initiative, MediaCom Warszawa, Easy Media, Havas Media i Starcom (Publicis Media). Ten ostatni broni budżetu marketera.
Rozpoczęty właśnie przetarg mediowy Black Red White dotyczy planowania i zakupu mediów oraz wsparcia w realizacji kampanii reklamowych. Wybrana w nim agencja zajmie się kompleksową obsługą mediową kampanii realizowanych w prasie, radiu, telewizji, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
W przetargu startuje pięć domów mediowych: Havas Media, Easy Media, Initiative, MediaCom Warszawa i Starcom. Ta ostatnia agencja zajmowała się dotychczas obsługą mediową Black Red White.
Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowano na listopad br. Wybrany dom mediowy rozpocznie współpracę z Black Red White na początku 2018 roku.
Black Red White w br. wprowadziła do swojej komunikacji reklamowej nowe hasło „Dziękujemy, że tworzysz Dom”. W jednej z kampanii promowała się reklamami z głosem Wojciecha Malajkata.
Latem br. Black Red White wybrało do współpracy agencję They.pl, która odpowiadała za stworzenie nowej komunikacji marki w internecie.
Dołącz do dyskusji: Starcom w przetargu broni obsługi mediowej Black Red White