SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biedronka na Dzień Kobiet z reklamami do mężczyzn (wideo)

Z okazji Dnia Kobiet sieć sklepów Biedronka prowadzi wizerunkową kampanię reklamową skierowaną do mężczyzn. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Duda Polska i MEC.

Spoty z kampanii przekonują mężczyzn, żeby z okazji 8 marca kupowali w sklepach Biedronka - oprócz codziennych produktów - słodycze, kosmetyki i kwiaty dla kobiet. Reklamy kończą się hasłem „Codziennie jest Dzień Kobiet”.

Kampania obejmuje m.in. telewizję oraz radio.

 

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Duda Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Jeronimo Martins Polska (właściciela sieci Biedronka) w mediach pozainternetowych wyniosły 285,6 mln zł, o 35,5 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Biedronka na Dzień Kobiet z reklamami do mężczyzn (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TT
Ładne!
odpowiedź