Biedronka na Dzień Kobiet z reklamami do mężczyzn (wideo)
Z okazji Dnia Kobiet sieć sklepów Biedronka prowadzi wizerunkową kampanię reklamową skierowaną do mężczyzn. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Duda Polska i MEC.
Spoty z kampanii przekonują mężczyzn, żeby z okazji 8 marca kupowali w sklepach Biedronka - oprócz codziennych produktów - słodycze, kosmetyki i kwiaty dla kobiet. Reklamy kończą się hasłem „Codziennie jest Dzień Kobiet”.
Kampania obejmuje m.in. telewizję oraz radio.
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Duda Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Jeronimo Martins Polska (właściciela sieci Biedronka) w mediach pozainternetowych wyniosły 285,6 mln zł, o 35,5 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Biedronka na Dzień Kobiet z reklamami do mężczyzn (wideo)