SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Białystok promuje swoich mieszkańców

Wystartowała właśnie miesięczna akcja promująca Białystok za pomocąwizerunków mieszkających w nim osób. W kampanii "WschodzącyBiałystok" wykorzystywany jest nowy logotyp promocyjny tego miasta.

W akcji promocyjnej "Wschodzący Białystok" eksponowani są znanimieszkańcy tego miasta reprezentujący różne grupy zawodowe iśrodowiska społeczne. I tak w kampanii pojawiają się animatorkultury Sławek Mojsiuszko, piłkarz Jagiellonii Białystok MariuszGogol, flecistka Maria Dzięgielewska, tancerz Gabriel Piotrowski,lekarz Marcin Moniuszko oraz przedstawicielka świata kultury isztuki Jolanta Szczygieł-Rogowska. Jednocześnie w kreacjiwykorzystywany jest nowy logotyp miasta oparty na znanych sloganach'I Ś NYC' i 'I Ś McDonald's', w którym w roli symbolu miłościwystępuje znak akcji "Wschodzący Białystok". Kształt logotypuodpowiada dynamicznemu i aspiracyjnemu wizerunkowi stolicyPodlasia, a kolorystyka nawiązuje do barw od stuleci przypisanychdo tego miasta.

bialystok

Kampania "Wschodzący Białystok" prowadzona będzie przez całypaździernik na billboardach, citylightach i plakatach w autobusachoraz w internecie, lokalnej prasie, telewizji i radiu. Dodatkowo wramach akcji powołany zostanie fanklub miłośników Białegostoku orazodbędą się liczne imprezy promujące to miasto. Za strategiępromocji i realizację kampanii wewnętrznej odpowiedzialna jestGrupa Eskadra.

Dołącz do dyskusji: Białystok promuje swoich mieszkańców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl