SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Bezpieczeństwo dla wszystkich'

Publicis przygotował koncepcję kampanii społecznej informującej o tym, że z międzynarodowego programu edukacyjnego Renault można korzystać także w Internecie.

Polski oddział agencji reklamowej Publicis przygotował nową kampanię społeczną o programie edukacyjnym Renault, przeznaczonym do prowadzenia w szkołach zajęć z bezpieczeństwa ruchu drogowego. Motywem przewodnim kampanii jest zdanie „chcemy, żeby wszystkie dzieci wiedziały, jak bezpiecznie zachować się na drodze”.

Międzynarodowy program „Bezpieczeństwo dla wszystkich” został w całości opracowany i sfinansowany przez firmę Renault. Wzięło w nim dotychczas udział 7 milionów dzieci z 19 krajów. Celem programu jest wykształcenie u dzieci i młodzieży odpowiednich nawyków dotyczących zachowania na drodze, a także uwrażliwienie rodziców na niebezpieczeństwa, jakie mogą tam spotkać ich dzieci. Od wprowadzenia programu do Polski uczestniczyło w nim 4266 szkół i prawie pół miliona uczniów. Teraz program został wzbogacony o e-learning, czyli naukę o bezpieczeństwie na drodze prowadzoną w Internecie na stronie www.renault.pl/bezpieczenstwo-dla-wszystkich.

Na potrzeby kampanii informującej o nowym sposobie korzystania z programu warszawski oddział Publicis opracował koncepcję spotu reklamowego w trzech wariantach. Bohaterami filmów są dzieci w zabawny, niewymuszony sposób opowiadające o tym, czym dla nich jest bezpieczeństwo na drodze i z jakimi zagrożeniami trzeba się liczyć. Filmy różnią się między sobą doborem wypowiedzi, ale ogólny wydźwięk jest zawsze ten sam: bezpieczeństwo dzieci, i nie tylko dzieci, to sprawa kluczowa. Na koniec rozlega się głos lektora: „chcemy, żeby wszystkie dzieci wiedziały, jak bezpiecznie zachować się na drodze”.

Filmy wyreżyserowane przez Małgorzatę Węgrzyn zostały wyprodukowane i zrealizowane przez Warszawską Szkołą Filmową Macieja Ślesickiego.

Kampania potrwa od 2 czerwca do 31 lipca 2006 roku.

Kampania – Bezpieczeństwo dla wszystkich

Klient: Renault

Przedstawiciel klienta:

Teresa Wielowieyska-Sławek –  Szef Reklamy Renault Polska

Agencja: Publicis

Client Service:
Juliusz Baliszewski – Account Director
Magda Niechwiej –  Account Manager

Kreacja:       
Michał Nowosielski – Dyrektor kreatywny
Jacek Gierlasiński – Dyrektor artystyczny
Marcin Nowosielski – Copywriter

Produkcja:
Warszawska Szkoła Filmowa Macieja Ślesickiego.

Dołącz do dyskusji: 'Bezpieczeństwo dla wszystkich'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl