BETC Paris zajmie się globalną obsługą reklamową Citroena
Agencja reklamowa BETC Paris wygrała przetarg koncernu motoryzacyjnego PSA na globalną obsługę reklamową marki Citroen. Zajmie się tym utworzona w tym celu w jej strukturze komórka Traction.
Koncern PSA rozstrzygając przetarg postanowił przesunąć globalną obsługę reklamową marki Citroen z agencji Les Gaulois do BETC Paris.
Do obsługi tej motoryzacyjnej marki w strukturze BETC zostaje powołana jednostka Traction, którą kierować będą Bertille Toledano i Stephane Xiberras, prezesi BETC. Komórka ta rozpocznie działalność z początkiem października br.
Globalna obsługa reklamowa Citroena obejmować będzie 100 rynków na całym świecie.
Bertille Toledano powiedział, że Citroen chce stać się światowej klasy marką samochodową i zmienić swój dotychczasowy wizerunek. Arnaud Belloni, global chief marketing officer Citroena dodaje: -Chcemy wykorzystać ducha przeszłości marki jako źródło inspiracji do budowy nowego wizerunku, tak by przywrócić jej nowoczesne wartości.
Pod koniec czerwca koncern PSA zakończył przetarg na globalną obsługę mediową zarówno marki Citroen, jak i Peugeot, której też jest właścicielem. Wybrał do współpracy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: BETC Paris zajmie się globalną obsługą reklamową Citroena