Berlinki reklamowane jako drugie jury w „Must be the music. Tylko muzyka” (wideo)
Firma Animex rozpoczęła dziesięciotygodniową kampanię reklamową parówek Berlinki obejmującą sponsoring i product placement w taletn-show Polsatu „Must be the music. Tylko muzyka”. Akcja została przygotowana przez Publicis Poland, Human Ark i Alvernia Content.
W obecnej edycji programu Must be the music. Tylko muzyka” (Berlinki były już reklamowane sponsorsko przy jego wcześniejszych edycjach - zobacz szczegóły) product placement polega na tym krótkich wstawkach z animowanymi parówkami Berlinki w rolach głównych, rozmawiającymi ze sobą jak grupa przyjaciół (podobne scenki były już wcześniej w standardowych spotach produktu).
- Spersonalizowane Berlinki stały się niejako bohaterkami drugiego planu, obserwują i komentują to co w danym momencie dzieje się wokół nich w programie - opisuje Katarzyna Romanowska, head of product placement & sponsoring w firmie Alvernia Content odpowiadającej za zaplanowanie i koordynację kampanii. - Przy współpracy z biurem reklamy telewizji Polsat udało się stworzyć niestandardową formę lokowania produktu. Taki product placement pojawił się w Polsce po raz pierwszy - podkreśla.
Berlinki będą promowane poprzez lokowanie produktu we wszystkich odcinach obecnej edycji „Must be the music. Tylko muzyka”.
Kreacją spotów (wyreżyserowanych przez Wojciecha Wawszczyka) zajęła się agencja Publicis Poland, a produkcją - studio Human Ark.
Dołącz do dyskusji: Berlinki reklamowane jako drugie jury w „Must be the music. Tylko muzyka” (wideo)