“Będę Tatą. Nie piję razem z nią” w nowej edukacyjnej kampanii Kompanii Piwowarskiej
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” rozpoczęła kampanię społeczną FASOFF. Tym razem pod hasłem: “Będę Tatą. Nie piję razem z nią”.
Według badań PARPA z 2022 r. 7 proc. kobiet w ciąży pije alkohol, mimo że 95 proc. Polek i Polaków wie, że jest to szkodliwe dla matki i dziecka. Na skutek tego, co roku w Polsce rodzi się 900 dzieci z FAS – Alkoholowym Zespołem Płodowym, który objawia się uszkodzeniami mózgu, problemami z mówieniem, czytaniem, koncentracją, wadami serca i wzroku. Wady są nieodwracalne.
Tegoroczna edycja kampanii skierowana jest głównie do przyszłych ojców
Tegoroczna edycja kampanii skierowana jest głównie do przyszłych ojców i odwołuje się do emocji sportowych, kibicowania i będzie trwała w czasie eliminacji do Euro 2024. Symbolem kampanii jest odwrócony kieliszek.
Kampanię promuje spot telewizyjny, dedykowana strona internetowa fasoff.pl, kampania w mediach społecznościowych oraz działania influencerów.
Kompania Piwowarska wspiera Fundację przy kampanii FASOFF od 4 lat.
Dołącz do dyskusji: “Będę Tatą. Nie piję razem z nią” w nowej edukacyjnej kampanii Kompanii Piwowarskiej