BE7 odpowiada za rebranding marki Cumulus
Agencja strategiczno-kreatywna BE7 opracowała nową strategię komunikacji i identyfikacji wizualnej Cumulus, producenta sprzętu outdoorowego.
BE7 stworzyła dla klienta nowe logo, które podkreśla przede wszystkim wartości leżące u podstaw firmy - nowoczesność i energię. Odnosi się także do samego produktu i jego najważniejszej właściwości, jaką jest lekkość.
Obok logo powstał claim w szeroki sposób ujmujący istotę produktów i ich głównego zadania w terenie - "Upgrade your experience".
W ramach przeprowadzonego rebrandingu, BE7 wprowadziła też nową tożsamość produktów, etykiet, tworząc KV i materiały promocyjne. Odpowiadała również za realizację produktowej sesji zdjęciowej.
Miała ona oddać nowe założenia strategiczne, pokazując prawdziwych ludzi oraz emocje, jakie towarzyszą outdoorowcom podczas ich wypraw.
Dołącz do dyskusji: BE7 odpowiada za rebranding marki Cumulus