BC MFD Media Communications odpowiada za Światowy Dzień Serca
Agencja BC MFD Media Communications została wybrana, w drodze konkursu, do organizacji centralnych obchodów Światowego Dnia Serca, które odbędą się 29 września 2013 r. w Lublinie.
Agencja już po raz 8. będzie organizowała Światowy Dzień Serca. Wcześniej, współpracując z różnymi oddziałami i komitetami organizacyjnymi Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego, przygotowywała ogólnopolskie obchody w: Sopocie, Wrocławiu, Zamościu, Łodzi, Chojnicach i Warszawie.
Agencja odpowiada m.in.: za współpracę z partnerami, działania media relations, produkcję, promocję i koordynację całego wydarzenia oraz program artystyczny.
Za projekt odpowiedzialna jest Monika Falk.
Co roku z inicjatywy World Heart Federation jednocześnie na całym świecie obchodzony jest Dzień Serca.
Dołącz do dyskusji: BC MFD Media Communications odpowiada za Światowy Dzień Serca