"Baw się smakiem" w kampanii Jupi (wideo)
Pod hasłem "Baw się smakiem" startuje kampania reklamowa napoju Jupi. Akcja obejmuje kina, internet i outdoor.
Ruszająca właśnie kampania napoju Jupi promuje zapewnianą przez niego energię, radość i witalność. Przekaz reklamowy pod hasłem "Baw się smakiem" zachęca również do zaprojektowania owocowej koszulki na stronie internetowej www.jupiland.com, dzięki czemu zyskuje się szansę na otrzymanie nagród.
Akcja jest prowadzona w 21 kinach sieci Multikino oraz 31 kinach Cinema City i Helios (spot przed filmami, a w sieci Multikino również naklejki na podłogach oraz emisje spotów na plazmach), internecie oraz na outdoorze (300 billboardów oraz 500 citylightów w ośmiu największych miastach). Kreację kampanii - zaplanowanej do sierpnia - przygotowała agencja Hand Made, spot wyprodukował Papaya Films, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: "Baw się smakiem" w kampanii Jupi (wideo)