Bartek Klimaszewski szefem kreacji BBDO Warszawa
Z początkiem października br. do zespołu agencji reklamowej BBDO Warszawa dołączy Bartek Klimaszewski, obejmując stanowisko executive creative directora. Ostatnio pracował w McCann Worldgroup Polska.
Bartek Klimaszewski z branżą reklamową związany jest od 17 lat. Przeszedł wszystkie szczeble pracy w dziale kreacji, zaczynał jako stażysta w DDB Warszawa, rozwijał skrzydła w Ogilvy, Y&R i Lowe, był zastępcą dyrektora kreatywnego w K2, współzarządzał kreacją w McCann Worldgroup Polska.
Jest ekspertem w zakresie komunikacji offline i online, product design, social mediów i strategii marki.Pierwsze kroki stawiał pod okiem ekspatów z Wielkiej Brytanii, USA i Norwegii w czasach, gdy zarządzali polskimi agencjami reklamowymi.
Bartek Klimaszewski pracował dla wielu międzynarodowych i lokalnych marek z takich kategorii jak: finanse, FMCG, motoryzacja, handel detaliczny, startupy i telekomy. W portfolio posiada wiele udanych kampanii, realizacji platform reklamowych i premier produktów.
Członek jury wielu festiwali reklamowych, w tym KTR, Ad Black Sea, PAPAYA Young Directors, Adforum PHNX i Golden Drum. Zdobywca ponad 150 lokalnych i międzynarodowych wyróżnień i nagród, w tym KTR, Effie, MIXX , Innovation Awards, Holden Hummer, SABRE Awards, Golden Drum, Eurobest, New York Festivals,Webby Awards, The One Show i Cannes Lions.
Dołącz do dyskusji: Bartek Klimaszewski szefem kreacji BBDO Warszawa
"Pierwsze kroki stawiał pod okiem ekspatów z Wielkiej Brytanii, USA i Norwegii w czasach, gdy zarządzali polskimi agencjami reklamowymi."
Człowieka nie znam, ale pewnie spoko, jednak tekst jest dość kuriozalny.