Bard śpiewa o nowych smakach Lecha Free (wideo)
Kompania Piwowarska rozpoczyna w telewizji kampanię nowych wariantów piwa bezalkoholowego Lech Free, pod hasłem „Lechendy mogą wszystko”. Za działania odpowiadają Bardzo, Zenith, oto Film, Cut the Mustard, Televisor i Tailor Made PR.
Tegoroczne działania nadal opierają się na tej strategii, ale jest dostosowana do nowej komunikacji parasolowej całej marki i przebiega pod hasłem „Lechendy mogą wszystko”.
To już drugi film zrealizowany w platformie opartej na Lechendach. Podobnie jak w spocie Lecha Premium, tutaj również wprowadzono postać narratora - barda, który wychwala postawę bohatera - umiejętność godzenia pozornie wykluczających się przyjemności.
Akcja promuje dwa wprowadzone niedawno do sprzedaży smaki Lecha Free – marakuja z melonem i ananas z guawą.
Autorem koncepcji platformy oraz scenariusza reklamy jest agencja Bardzo. Spot reklamowy zrealizował dom produkcyjny OTO Film. Za reżyserię odpowiadał Justin Reardon, a za postprodukcję studio Televisor. Utwór został skomponowany przez Sirens, udźwiękowienie spotu wykonał Juice. Wsparcie PR zapewnia Tailor Made PR. Zakupem mediów zajął się Zenith. Przełożeniem platformy na digital zajmie się Cut The Mustard.
Dołącz do dyskusji: Bard śpiewa o nowych smakach Lecha Free (wideo)
Lubie Lech reklama nic a wręcz od niego cofa