Barbara Żbik uruchamia program lojalnościowy SMARTzakupy
Barbara Żbik, była rzeczniczka Grupy Onet, uruchamia własny projekt internetowy - ogólnopolski program lojalnościowy o nazwie SMARTzakupy. Jego start zaplanowano na styczeń 2014 roku.
SMARTzakupy będą ogólnopolskim i multipartnerskim programem lojalnościowym skierowanym do konsumentów indywidualnych oraz małych i średnich firm. Będzie on wspierany przez aplikację na smartfony z systemem Android, wyposażoną w wyszukiwarkę jakościową. Dzięki temu klient będzie mógł odnaleźć najwyżej ocenianych partnerów programu, sprawdzić ceny towarów i usług oraz kupić je online. - Ważne jest to, że zebrane w programie środki klienci mogą wydawać u dowolnego partnera, na dowolny cel - mówi Wirtualnemedia.pl Barbara Żbik.
- Dzięki aplikacji firmy partnerskie stają się bardziej widoczne dla klientów, mają możliwość prezentacji oferty niezależnie od tego, gdzie w danym momencie znajduje się użytkownik programu, a także otrzymują narzędzie do prowadzenia działań reklamowych i komunikacji z klientami - zapowiada Żbik.
Strona internetowa programu dostępna jest już pod adresem smartzakupy.pl. Jednak jego oficjalny start nastąpi w styczniu przyszłego roku.
Barbara Żbik rzecznikiem prasowym Grupy Onet była od września ub. roku (więcej na ten temat). Wcześniej pracowała w TVN, gdzie odpowiadała za komunikację w dziale relacji z inwestorami. Jest absolwentką DePaul University w Chicago oraz Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University na kierunku marketing i zarządzanie.
Dołącz do dyskusji: Barbara Żbik uruchamia program lojalnościowy SMARTzakupy