Barbara Sołtysińska uruchomiła indaHash do realizacji kampanii reklamowych z użytkownikami Instagrama
Ruszyła platforma indaHash ułatwiająca reklamodawcom i agencjom marketingowym realizację kampanii z udziałem popularnych użytkowników Instagrama. Za jej przygotowanie i rozwój odpowiadają szefowa agencji LifeTube Barbara Sołtysińska oraz Marta Zarosa, poprzednio związana z MediaCom Warszawa.
indaHash umożliwia marketerom szybką i zautomatyzowaną współpracę reklamową z użytkownikami Instagrama. Firma, samodzielnie lub we współpracy z działem new business platformy, na stronie indaHash.com określa najważniejsze parametry planowanej kampanii (czas, budżet, hastagi do użycia) i grupy użytkowników, z którymi chce ją realizować (liczba followersów, płeć i wiek, kategoria tematyczna profilu, kraj) oraz podaje kilkuzdaniowy brief opisujący, co powinno znaleźć się na zdjęciu promującym markę (można też udostępnić użytkownikom gotową grafikę).
Użytkownicy zarejestrowani na indaHash dostają powiadomienie o nowej kampanii poprzez aplikację mobilną (działa w systemach Android i iOS) i jeśli założenia akcji im odpowiadają, realizują zaproponowane zadanie. Ich wpisy w ramach kampanii są akceptowane przez moderatora indaHash, po czym użytkownicy otrzymują wynagrodzenie, a reklamodawca dostaje pełny raport z działań (razem ze zdjęciami, do których zyskuje prawa).
- Naszą misją jest dostarczenie reklamodawcom skutecznej technologii do działań z Instagramerami, a tysiącom młodych ludzi z pasjami - możliwość uczciwego zarabiania na swoich talentach. Wierzymy, że dzięki indaHashowi będą mogli wykorzystać swój talent do robienia pięknych zdjęć dla marek i udostępniać swój zasięg markom, które kochają. Marki z kolei otrzymują nie tylko ich zasięg i wizerunek, ale również piękne zdjęcia, do których mają prawa - opisuje Barbara Sołtysińska, pomysłodawczyni indaHash. - Dla nas to naturalna kontynuacja działań, które prowadzimy w LifeTube. Postrzegamy indaHash jaką nową sieć partnerską MCN na Instagramie z ogromnym globalnym potencjałem. Dzięki indaHash.com naturalnie uzupełniamy ofertę LifeTube’a, dając markom możliwość kompleksowych działań z influencerami na kluczowych platformach social media - dodaje.
Na platformie zarejestrowało się już ponad 35 tys. użytkowników Instagrama, którzy łącznie mają ponad 65 mln followersów. Pierwsze kampanie zrealizowano dla marek McDonald’s, Milka, Lipton, Wedel, Fanta, KFC, Danone, Nestle Fitness, Adidas, Disney, Rexona i Electrolux.
Za rozwój indaHash na rynku polskim odpowiada Marta Zarosa, która poprzednio przez ponad sześć lat pracowała w domu mediowym MediaCom Warszawa, przez ostatnie dwa lata jako menedżer w zespole Beyond Advertising realizującym m.in. projekty content marketingowe.
indaHash jest obecnie udostępniany w wersjach dla marketerów z Niemiec i Wielkiej Brytanii. - Dzięki olbrzymiemu zainteresowaniu projektem ze strony instagramerów oraz reklamodawców, planujemy zająć pozycję lidera w kampaniach z Instagramerami od samego startu. Aktualnie realizujemy projekt bez wsparcia zewnętrznych inwestorów, jednak dzięki temu, że jest to skalowalna technologia, wierzymy w jego szybki, międzynarodowy rozwój - opisuje Barbara Sołtysińska.
Dołącz do dyskusji: Barbara Sołtysińska uruchomiła indaHash do realizacji kampanii reklamowych z użytkownikami Instagrama