Bank Pekao SA z nowym serwisem internetowym
Bank Pekao SA gruntownie zmodyfikował swój serwis bankowości internetowej. Witryna ma zmienione menu, szatę graficzną i sposób nawigacji.
W nowej odsłonie Pekao24, serwisu bankowości internetowej Pekao SA, uproszczono menu, łącząc lub grupując podobne do siebie produkty i funkcje. Dzięki temu zmniejszyła się liczba opcji oraz zakładek, a tę samą operację można zrealizować z różnych miejsc witryny. Strona zyskała również jednolity standard prezentacji informacji i przejścia między poszczególnymi funkcjami oraz spójną nawigację.
Ponadto każdy użytkownik serwisu może go dostosowywać do swoich potrzeb i oczekiwań, samodzielnie określając liczbę i rodzaj prezentowanych informacji dostępnych na ekranie głównym zaraz po zalogowaniu. Internauci mogą też wprowadzić „Moje Skróty”, czyli własne menu z linkami do najczęściej wykorzystywanych przez siebie funkcji, a także nadać posiadanym produktom własne nazwy.
– Tworząc architekturę nowego serwisu kierowaliśmy się oczekiwaniami i sugestiami naszych klientów, badaniami użyteczności przy udziale grup fokusowych, a także światowymi trendami w bankowości elektronicznej – opisuje Grzegorz Piwowar, wiceprezes zarządu Pekao SA nadzorujący działalność pionu bankowości detalicznej. – Nowe Pekao24 zostało zaprojektowane tak, aby uwaga użytkownika koncentrowała się na treści strony i wykonywanych operacjach, a nie na nawigacji w serwisie – dodaje Bartłomiej Nocoń, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej banku.
Z Pekao24 korzysta obecnie prawie 1,5 mln klientów posiadających eurokonta w Pekao SA. Relaunch serwisu nie wiąże się ze zmianą jego adresu ani danych loginowych użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Bank Pekao SA z nowym serwisem internetowym
http://ocena-banku.blogspot.com
http://ocena-kredytu.blogspot.com