Radosław Kotarski opowiada o kitesurfingu w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium w nowej kampanii z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego reklamuje swoją aplikację mobilną. Obsługą marketingową banku zajmują się Change Serviceplan, Initiative Media Warszawa i Carat Poland.
W spocie Radosław Kotarski mówi, że kitesurferzy potrafią poruszać się po wodzie z prędkością nawet 100 km/h. Równie szybko działa aplikacja mobilna oferowana przez Bank Millennium.
Reklamy podkreślają, że dzięki aplikacji można płacić zbliżeniowo smartfonem oraz realizować przelewy z telefonu na telefon. Aplikacja jest dostępna m.in. dla posiadaczy Konta 360° skierowanego do klientów indywidualnych.
Od półtora miesiąca trwa kampania z Radosławem Kotarskim promująca pożyczkę gotówkową w Banku Millennium. Natomiast w poprzedniej reklamie banku z udziałem youtubera promowano Konto 360°.
Działania reklamowe Banku Millennium obejmują głównie telewizję oraz internet.
Za obsługę marketingową banku odpowiadają agencja Change Serviceplan (kreacja reklam) oraz domy mediowe Carat Poland (działania w internecie) i Initiative Media Warszawa (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski opowiada o kitesurfingu w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)