SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ballantine's dzieli spadek, do wygrania 100 tys. zł

Pod hasłem "Dzielimy spadek po George’u Ballantine" rusza kampania marki whisky Ballantine's (wyborowa S.A.). Akcję, której centralnym punktem jest konkurs z pulą nagród 100 tys. zł, przygotowały firmy Tequila\Polska i 180 heartbeats.

Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić butelkę whisky Ballantine’s (o pojemności 0,5, 0,7 lub 1 litra) i odpowiedzieć na pytanie: "Co zrobisz z wygraną w konkursie?". Odpowiedź należy przesłać SMS-em pod numer 70826 lub wypełnić formularz znajdujący się na stronie dedykowanej konkursowi www.dzielimyspadek.pl oraz na fan page’u marki na Facebooku. Liczy się kreatywność i oryginalność tekstu.

Przez 100 dni kampanii zostanie wybranych 100 najciekawszych odpowiedzi, a każdy z ich autorów otrzyma nagrodę w wysokości 1000 zł. Akcja rozpoczęła się 1 października 2011 r. i potrwa do 14 stycznia 2012 r.

Za strategię działań prosprzedażowych i realizację konkursu odpowiada Tequilla\Polska. Agencja jest również autorem materiałów POS. Za stworzenie strony internetowej i wsparcie akcji na Facebooku odpowiada agencja 180heartbeats.

Dołącz do dyskusji: Ballantine's dzieli spadek, do wygrania 100 tys. zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl