Bakuś reklamowany z formułą zrównoważonego rozwoju (wideo)
Ruszyła właśnie kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży serków Bakuś (Bakoma) w wersji z formułą zrównoważonego rozwoju. Akcję przygotowały firmy Hand Made, Macroscope OMD i BrandLab.
Bakuś w nowej wersji został wzbogacony o wapń, witaminę D i kwas DHA omega-3, co w komunikacji produktu jest określane jako formuła zrównoważonego rozwoju. Serki od końca kwietnia są dostępne w pięciu różnych smakach (waniliowym, truskawkowym, czekoladowym, biszkoptowym oraz wafelkowym), w opakowaniach o pojemności 90 g i wielopakach.
Nową wersję Bakusia wspiera kampania reklamowa w telewizji (stacje ogólnokrajowe) oraz prasie (magazyny kobiece, m.in. „Przyjaciółka”, „Olivia” i „Claudia, czasopisma parentingowe: „Mamo to ja”, „Mam dziecko”, „Twoje Dziecko” i „Dziecko i Przedszkolak”, magazyny handlowe, m.in. „Wiadomości Handlowe” i „Poradnik Handlowca”). Pod koniec kwietnia udostępniono też nową odsłonę serwisu Bakusie.pl. - W reklamach skupiliśmy się na uwypukleniu wpływu formuły zrównoważonego rozwoju na rozwój zarówno intelektualny, jak i fizyczny dzieci - opisuje Marek Woś, brand manager w Bakomie.
Kreacją spotów telewizyjnych zajęła się agencja HandMade, planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Macroscope OMD, a za działania public relations i doradztwo komunikacyjne odpowiada agencja BrandLab.
Dołącz do dyskusji: Bakuś reklamowany z formułą zrównoważonego rozwoju (wideo)