'Bądź w centrum emocji'
Ruszyła kampania promocyjna karty kredytowej PKO MasterCard UEFA Champions League.
PKO Bank Polski, we współpracy z organizacją MasterCard, w związku z trwającymi piłkarskimi rozgrywkami Ligi Mistrzów w piłce nożnej przygotował specjalną promocję kart kredytowych. Bank klientom proponuje bez opłat limitowaną edycję kart kredytowych UEFA Champions League. Kampania przebiega pod hasłem „Bądź w centrum emocji”. Promocja będzie trwała od 19 marca do 27 kwietnia br.
Działania reklamowe oparto na 15-sekundowym spocie telewizyjnym emitowanym w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVN, Polsat Sport, TVN 24, TVN Sport, Canal+, Canal+Sport, w Internecie w portalach (onet, wirtualna polska, interia, gazeta.pl) i serwisach tematycznych: Sports.pl, Pilkanozna.pl, 90minut.pl, przegladligowy.pl, pilka.pl; futbol.org.pl, reprezentacja.com.pl; 2liga.pl; liga45.net; finaly.pl; bundesliga.pl; extraklasa.net; iGol.pl; juvepoland.com; kadra.pl; realmadrid.pl, sportowefakty.pl), oraz w komunikatorze Gadu-Gadu i własnym serwisie www.pkobp.pl.
Kreacja do kampanii (toplayery, naviboxy, bilboardy i belki promocyjne) nawiązuje do layoutu karty kredytowej PKO Mastercard.
Kreację do Internetu przygotowała agencja Hypermedia, telewizyjną Scholz&Friends.
Media zaplanował zakupił dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: 'Bądź w centrum emocji'