'Bądź szybki, spontaniczny i twórczy'
'Bądź szybki, bądź spontaniczny, bądź twórczy. HP Photosmart. To proste' - tak brzmi główny przekaz kampanii reklamowej HP.
Kampania promuje nowe wielofunkcyjne urządzenia i drukarki HP Photosmart.
Oparty na autorskiej koncepcji teamu film reklamowy jest udanym połączeniem statycznej fotografii i nowoczesnej, modnej ostatnio na rynkach zachodnich dwuwymiarowej animacji 2D. Do oprawy muzycznej wykorzystano specjalnie skomponowaną na tę okazję muzykę. Spot zaczyna się od animacji - na dynamicznym, kolorowym tle (pionowe paski) widzimy dwójkę rolkarzy, wykonujących skomplikowane ewolucje. W końcu oboje rozpędzają się i wyskakują w powietrze. Ich ruch zostaje zatrzymany w efektowny sposób i animacja zamienia się w fotografię. Odkrywamy, że rolkarze to para młodych ludzi, bawiących się w nowoczesnym mieście. Lektor sugeruje: "Bądź szybki".
Kolejna odsłona, tym razem w innych kolorach (w pierwszej scenie paski były zielone - teraz są niebieskie): małe dziecko podbiega do rodzica, który radośnie chwyta je w ramiona i podrzuca ponad siebie. Efekt końcowy: widzimy zdjęcie ojca i synka. Lektor przypomina: "Bądź spontaniczny"!
Czerwone, z kolei, paski szybko zakrywają ekran i pojawia się oczekiwany produkt - urządzenie wielofunkcyjne HP Photosmart. W pełnej dynamizmu scenie widzimy, jak drukuje się zdjęcie: sfotografowana przed chwilą para rolkarzy. Radość tworzenia, jaką dają nam urządzenia HP, podkreślają słowa lektora: "Bądź twórczy". Słyszymy "HP Photosmart. To proste" i nie możemy oprzeć się wrażeniu, że zrobienie i wydrukowanie zdjęcia naprawdę może być prostą, szybką i spontaniczną czynnością.
Wsparciem kampanii telewizyjnej jest kampania prasowa i internetowa oraz działania BTL, prowadzone zgodnie z tym samym przekazem: „Bądź szybki, bądź spontaniczny, bądź twórczy. HP Photosmart. To proste”. Reklamy prasowe pojawią się w tytułach lifestyle, prasie codziennej, komputerowej oraz tygodnikach opiniotwórczych.
„Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów do drukowania zdjęć z wykorzystaniem domowych urządzeń HP Photosmart i przekonanie ich, że drukując zdjęcia na drukarkach HP można uzyskać prawdziwie fotograficzną jakość w niezwykle prosty sposób” – powiedziała Dagmara Gadomska, Account Manager Publicis.
Kampania telewizyjna potrwa do 31 października. Media na potrzeby kampanii zaplanował dom mediowy Zenith Optimedia.
Film reklamowy będzie można już dziś zobaczyć w TVP, Polsacie, TV4, TVN, TVN7, TVN 24, TVN Turbo, TVN Style, Discovery, AXN, Reality TV, Nat.Geogr., Canal + Sport, Europa Europa, Club, Hallmark, VH1.
Kampania – „Bądź szybki, bądź dynamiczny, bądź spontaniczny.
HP Photosmart. To proste”.
Klient: HP
Przedstawiciel klienta:
Katarzyna Mirowska – Marketing Communication Manager
Izabela Sulima – Consumer Marketing Manager
Agencja: Publicis
Client Service:
Agnieszka Wichracka – Group Account Director
Dagmara Gadomska - Account Manager
Olga Pilarczyk – Account Executive Assistant
Kreacja:
Albina Horbaczewska – Art Director
Małgorzata Wójcicka – Art Director
Joanna Bednarkiewicz – Senior Art Director
Michał Pstrucha – Copywriter
Dołącz do dyskusji: 'Bądź szybki, spontaniczny i twórczy'