„Avanteen” staje się kwartalnikiem. „Jesteśmy zadowoleni ze sprzedaży”
W sprzedaży pojawił się trzeci numer magazynu młodzieżowego Agory „Avanteen”, który na rynek wprowadzono w połowie 2014 roku. Wyniki sprzedaży pisma spełniły oczekiwania wydawcy i dlatego będzie się ono ukazywać regularnie co kwartał - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
Agora nie informuje o wynikach sprzedaży drugiego wydania magazynu, które było dostępne od października ub.r. „Avanteen” zadebiutował na rynku 3 czerwca ub.r. w nakładzie 100 tys. egz. Z danych przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl wynikało, że pierwsze wydanie pisma sprzedało się na poziomie ok. 50 tys. egz. (więcej na ten temat).
Od teraz pismo będzie trafiać do kiosków co kwartał - na ten rok zaplanowano cztery wydania, a kolejny numer będzie dostępny w maju.
- Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży „Avanteen”. W naszej opinii tytuł wypełnił lukę w segmencie pism dla młodzieży. Cieszymy się, że magazyn zainteresował sporą grupę odbiorców. Jesteśmy przekonani, że „Avanteen” jest dla nich świetnym przewodnikiem po świecie mody i urody - mówi nam Agnieszka Rożewska, wydawca „Avanteen”.
W bieżącym numerze - które w sprzedaży dostępne jest od 10 lutego br. - czytelnicy znajdą wybrane przez redakcję przykłady mody ulicznej, a także wskazówki jak zrobić samemu coś innego z dżinsów, łańcucha i trampek. Ponadto modelka Osi Ugonoh (jest na okładce) opowiada o tym jak dba o sylwetkę.
Najnowsze wydanie „Avanteen” kosztuje 2,99 zł, a jego cena z dodatkiem (bransoletką lub balsamem do ciała) wynosi 5,99 zł.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Sprzedaż wydania pisma wspiera kampania promocyjna prowadzona w internecie (Facebook, Kwejk, Ask.fm, serwisy z grupy Gazeta.pl i Wp.pl), prasie (czasopisma Agory, „Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, dziennik „Metro”), radiu (m.in. Rock Radio, Chilli Zet), a także telewizji (4fun.tv) oraz w kinach sieci Helios i punktach sprzedaży. Działania reklamowe przygotował dział marketingu Agory.
Dołącz do dyskusji: „Avanteen” staje się kwartalnikiem. „Jesteśmy zadowoleni ze sprzedaży”