Avans wybrał ponownie MPG Media Planning
Sieć sklepów rtv-agd-multimedia Avans przedłuża umowę na rok 2007 z domem mediowym MPG Media Planning.
„Z MPG Media Planning współpracujemy od ponad dwóch lat. Liczę, że obecny rok 2007 przyniesie większy wzrost świadomości marki AVANS oraz powiększy grono naszych Klientów – mówi Izabela Voisset, dyrektor marketingu sieci Avans.
„W rankingu Rzeczpospolitej na najsilniejsze marki 2006 roku - Avans zajmuje 70 miejsce. Mam nadzieję, że tegoroczne działania marketingowe podwyższą pozycję marki AVANS o co najmniej dziesięć miejsc. Planujemy utrzymanie budżetu marketingowego na zakup mediów na poziomie 15 mln zł oraz zwiększenie nakładów na działania sponsoringowe i eventy plenerowe” – dodaje Izabela Voisset.
Dołącz do dyskusji: Avans wybrał ponownie MPG Media Planning